نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی

نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





 

شناختن یک کسب و کار چگونه صورت می‌گیرد؟ این روزها کشف علاقه مندی‌ها برای کارآفرینان می‌تواند سریع‌ترین راه برای افزایش شانس ایجاد یک کسب و کار موفق باشد.

حالا این علائق را چگونه کشف کنیم؟

 

تمرین 1. فهرستی از افرادی تهیه کنید که در جایگاهی هستند که شما دوست دارید، همان جا باشید.

یک جمله ی معروف می‌گوید که لازم نیست شما چرخ را دوباره اختراع کنید. زندگی افرادی را مطالعه کنید که در حوزه ی مورد علاقه ی شما موفق بوده‌اند. بررسی کنید که این افراد چرا و چگونه موفق بوده اند، در حالی که سایرین کمر خم کرده‌اند و شکست می‌خورند. ساختاری برای پی گرفتن مسیر آنها طراحی کنید. به گزارش دریک، اگر می‌خواهید خلاق باشید، باید یک برنامه رسمی و مدون آماده کنید. لزوماً این برنامه شما نیست که باید خلاقانه باشد، بلکه مسیر و فرآیندی که طی می‌کنید باید سرشار از خلاقیت باشد.

 

تمرین 2.کودکی خود را مرور کنید. وقتی بچه بودید دوست داشتید چکار کنید؟

خیلی جالب است که برخی از ما تا حد زیادی از چیزهایی که انجام دادن شان تمام لذت ما بوده است، جدا شده‌ایم. یک لیست از تمام چیزهایی که در کودکی از آنها لذت می‌بردید، تهیه کنید. آیا هنوز هم از این فعالیت‌ها لذت می‌برید؟ تحقیقات نشان می‌دهد که چیزهای بسیاری می‌توان از بازی‌های دوران کودکی یا حتی بزرگسالی استنباط کرد. چند فعالیت مثبت در کودکی، یا حتی غذاهایی که می‌خوردید یا اتفاقات آن دوران را مرور کنید. برای شروع این سوالات را از خودتان بپرسید: در حال‌حاضر چه چیزی در زندگی شما می‌تواند تغییر کند یا به زندگی تان اضافه شود؟ تجربیات گذشته ی شما چگونه می‌تواند انتخاب‌های شغلی کنونی شما را شکل دهد؟

 

 تمرین 3.فکر خود را از کسب و کار رها کنید.

با وجود این که ممکن است خارج شدن از فضای کسب و کار برای شما جالب به نظر نیاید، ولی گاهی مغز شما نیاز دارد از بعضی افکار رها شود. شاید این کار برای شما با نویسندگی، نقاشی، دویدن یا حتی باغبانی کردن، محقق شود. بعد از این کار شما می‌توانید هر فکر کسب و کاری که به ذهن تان می‌رسد را یادداشت کنید. از این که افکار شما تا چه اندزه جدید شده اند، شگفت زده خواهید شد. غرق شدن در طبیعت و دنیای هنر ذهن شما را باز خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 بهمن 1398برچسب:بیزینس پلن, طرح توجیهی, طرح کسب و کار, مهاجرت, بیزینس پلن آماده,شغل, توسط رایان بهروزی
معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های اقتصاد و مدیریت) معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های روانشناسی) نکات مهم در نگارش بیزینس‌پلن یا برنامه کسب‌وکار طرح توجیهی کسب و کار : راهنمای مراحل تهیه و نوشتن طرح توجیهی چیست 100توصیه برای این که در نوشتن طرح تجاری موفق شوید! (بخش دوم) 100 توصیه برای این که در نوشتن طرح تجاری موفق شوید! (بخش اول) 4 ويژگي كه براي انتخاب نام برندتان بايد در نظر داشته باشد! 9 نکته مهم که برای نوشتن پایان نامه باید به آن توجه داشته باشید. چگونه در هشت قدم آسان یک برنامه تجاری ساده بنویسید! طرح توجیهی چگونه نوشته می شود؟ طرح توجیهی چیست 20 دلیلی که باید بیزینس پلن داشته باشید طرح تجاری چگونه می تواند منجر به افزایش میزان سرمایه شرکت شما شود؟ می خواهید برای شرکتتان یک بیزنس پلن بنویسید؟ بیزینس پلن چیست و اجزای آن کدامند؟ مرحله های نوشتن یک طرح تجاری (بیزنس پلن) کدامند؟ انواع بیزنس پلن ها کدامند؟
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک